Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Πλεκτοτεχνήματα!

Μέρες έχουμε να γράψουμε, αλλά σήμερα σας έχω κατί πολύ ωραίο!
Δεν ξέρω αν έχει τύχει να βρείτε στο Internet κάτι πλεκτό ή ακόμη και αν το βρήκατε να ανακαλύψετε τον κόσμο που κρύβεται από πίσω. Ε, λοιπόν για αυτό είπα να σας μιλήσω σήμερα, χειροποίητες δημιουργίες με βελόνες και βελονάκι!
Προσωπικά μου αρέσουν πάρα πολύ τα πλεκτά, είτε είναι αξεσουάρ, λεπτομέρειες σε ρούχα, πουλόβερ κ.ο.κ. οπότε δε μπόρεσα να αντισταθώ στα πλεκτά κουκλάκια, τα λεγόμενα "amigurumi".
Θα ήθελα να προσθέσω μία σελίδα με αντίστιχες δημιουργίες για να την τσεκάρετε, ονομάζεται Καλλίστη Πλεκτοτεχνήματα και περιλαμβάνει τις χειροποίητες δημιουργίες της διαχειρίστριας!


Βρείτε εδώ οτιδήποτε φαντάζεστε σε πλεκτό ή ακόμη ζητήστε το και θα γίνει! Ρούχα, κοσμήματα, τσάντες, κασκόλ, σκουφιά και τα αγαπημένα μου Amigurumies!

Να και κάποια από τα αγαπημένα μου:









Ελπίζω να σας αρέσουν και να τις προτιμήσετε! Πείτε μου την άποψή σας και τι θα θέλατε να σας δείξουμε στην επόμενη ανάρτηση!
Φιλιά από εμένα!

Όλες οι εικόνες και οι δημιούργιες ανήκουν στη σελίδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger news

@Way2themes

Follow Me