Κυριακή 31 Μαΐου 2015

ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ

Ναι, ναι... έχουμε εξεταστική, το ξέρω! Αλλά το καλοκαίρι είναι τόσο κοντααααά.
Η πιο ωραία εποχή για πολλούς! Μπάνιο στη θάλασσα, χαλάρωση, διακοπές, κέφι, ήλιος! Εγώ δεν μπορώ να διαλέξω την αγαπημένη μου (είμαι ζυγός βλέπετε) αλλά το καλοκαίρι σίγουρα διεκδικεί τη θέση!! (μαζί με άλλες τρεις...)
Έχει κάτι που μας κάνει όλους πιο ανάλαφρους, ήρεμους και τολμηρούς. Δεν ξέρω τι είναι ακριβώς, ίσως ο συνδυασμός πολλών πραγμάτων. Ο καιρός, το διάλειμμα από τις υποχρεώσεις, όποιες και να είναι αυτές, αλλά ίσως και η ίδια η ιδέα που μας έχει περάσει για το καλοκαίρι. 
Εννοείται πως βοηθούν πολύ και οι αναμνήσεις μας. Μακριά από το σχολείο και κοντά σε νησιά, θάλασσες και καλούς φίλους! Όλη μέρα παιχνίδι και μπάνια! 
Νομίζω πως δεν έχουν άδικο αυτοί οι πολλοί που το διαλέγουν. 

Σκέφτηκα να βάλω κάποιες από τις αγαπημένες μου καλοκαιρινές φωτογραφίες για να σας βάλω στο κλίμα! (αν δεν έχετε ήδη μπει)


  • Επίσης, θέλω αφιερώσω την ανάρτηση αυτή στην αδελφούλα μου, Όλγα, που επιτέλους θα γυρίσει το καλοκαίρι από εράσμους και που σίγουρα είναι η αγαπημένη της εποχή!































Είναι όλες από διάφορα μέρη της Ελλάδας, κυρίως Χαλκιδική και πολλά νησιά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger news

@Way2themes

Follow Me